Treceți la conținutul principal

MASCA PENTRU PAR DETERIORAT

Deoarece in perioada asta sunt in concediu si am mai mult timp liber m-am gandit sa va povestesc despre masca de par care pentru mine a facut minuni. Acum aproximativ un an m-am hotarat sa-mi schimb culoarea parului si astfel dintr-o singura sedinta la salon din bruneta am devenit bloda. Va dati seama ca parul meu a avut de suferit, cu atat mai mult ca eram bruneta vopsita. Tot cautand produse minune pentru parul meu pe net am gasit aceasta masca.


Ingredientele de care ai nevoie:

Partea obligatorie a mastii:
  • Ulei de ricin – o sticla de 30 ml (se procura de la farmacie sau plafar);
  • Vitamna A uleioasa – o sticla de 10 ml (se gaseste la farmacie). Aceasta formula se absoarbe prin piele;
  • 30 capsule uleioase de vitamina E – se sparg cu forfecuta si se foloseste continutul uleios, bogat in vitamina E; 
  • Zeama de la o jumatate de lamaie (asigura vitamina C) 
Partea variabila a mastii

 Consta in folosirea unui alt tip de ulei, de fiecare data cand refaceti compozitia masti. Eu prima data am folosit 40 ml ulei de jojoba. mai puteti folosi: 
  • Ulei de masline;
  • Ulei de cocos;
  • Ulei de macadamia;
  • Ulei de argan etc. Orice ulei cu proprietati bune asupra pielii.

Amestecati toate ingredientele intr-un recipient inchis la culoare  si le pastrati la temperatura camerei, in loc intunecos.
Aplicati aceasta masca in zilele in care vreti sa va spalati parul, pe toata lungimea lui, insistand la varfuri. Apoi aplicati o casca sau o punga.
Dupa minim o ora spalati parul cu sampon si balsam ca de obicei.
Dupa aeasta masca parul este matasos si stralucitor.


Postări populare

Favoritele lunii decembrie

      In luna decembrie am avut multe favorite fiind o luna speciala dar am hotarat sa va prezint doar cinci. 1. Fard de pleoape FLORMAR (Terracotta Eye Shadow Quarrtet) L-am primit cadou de la prietena mea deoarece stia ca imi doresc un fard cu aceste nuante. Bucuria a fost si mai mare ca e de la Flormar pentru ca la noi in oras nu se gasesc si vroiam sa incerc ceva de la ei. 2. Lac de unghii ultrarezistent Farmec nr. 4 L-am descoperit la Gabriela si nu m-am despartit de el toata luna decembrie:). 3.  Lotiune de corp cu uleiuri din sambure de struguri si masline BIO Krauter V-am vorbit despre ea aici . 4.  Rimel "The Falsies Volum' Express" Maybelline Stiu ca unora nu le place acest rimel dar pentru mine e unul dintre cele mai bune pe care l-am folosit.:) 5. Nuantator Loncolor Trendy Colors V3 Rock Violin In luna asta am hotarat sa las parul sa respire de aceea am folosit acest nuantator fara amoniac.

Remedii naturiste pentru ten cu pori dilatati

      Deoarece majoritatea dintre noi avem problem cu porii dilatati m-am gandit sa fac o “cercetare” referitoare la remediile naturiste si sa-o impartasesc cu voi sperand ca o sa va fie de folos. Masca cu ou. Un albus de ou batut spuma la care se adauga cateva picaturi de zeama de lamaie. Timp de actionare 15-20 de minute. Masca cu faina de grau si iaurt. Trei linguri de faina de grau si trei linguri de iaurt. Se amesteca bine si se aplica pe fata si decolteu. Dupa vreo 25 de minute, cand masca se usuca, se indeparteaza cu apa calda. Masca cu prune. Se curate 6 prune de coaja (dupa ce le-am oparit), se scot samburii, se strives si se amesteca cu 6 picaturi de ulei de masline si o lingura de suc de lamaie. Masca astrigenta pe baza de citrice . Se prepara dintr-o jumatate de lamaie stoarsa, cateva felii de portocala pisata, trei felii de kiwi pisat si doua linguri de lapte. Este posibil ca masca sa usture putin, fiind puternic astrigenta, de aceea nu se recomanda persoanelor cu te

Uleiul de ricin bun la toate!:)

       Dupa mai multe "cercetari" pe internet am aflat ca uleiul de ricin e bun pentru "frumusete" ca : Tratament pentru par - recomandat in special pentru cei care au probleme cu caderea parului. Tratamentul presupune masarea pielii capului cu ulei de ricin inainte de culcare timp de trei zile pe saptamana; Tratament pentru ten - utilizat pentru ridurile fine din jurul ochilor sau de pe gat, masandu-se zilnic putin ulei de ricin pe piele ridata; Tratament pentru cearcane - amesteca ulei de ricin cu putin ulei de cocos, si maseaza zona de sub ochi pana se absoarbe in piele zilnic; Tratament pentru buze - pentru buzele care incep sa-si piarda din culoare, se foloseste un amestec de ulei de ricin si ulei de migdale. Se ung buzele cu acest amestec in fiecare seara inainte de culcarez; Tratament pentru sprancene si gene ; Tratament pentru maini (unghii) .              Eu personal, am folosit uleiul de ricin pentru gene auzind despre propietatile lui in ce