joi, 13 ianuarie 2011

Favoritele lunii decembrie

      In luna decembrie am avut multe favorite fiind o luna speciala dar am hotarat sa va prezint doar cinci.


1. Fard de pleoape FLORMAR (Terracotta Eye Shadow Quarrtet)


L-am primit cadou de la prietena mea deoarece stia ca imi doresc un fard cu aceste nuante. Bucuria a fost si mai mare ca e de la Flormar pentru ca la noi in oras nu se gasesc si vroiam sa incerc ceva de la ei.

2. Lac de unghii ultrarezistent Farmec nr. 4


L-am descoperit la Gabriela si nu m-am despartit de el toata luna decembrie:).

3. Lotiune de corp cu uleiuri din sambure de struguri si masline BIO Krauter


V-am vorbit despre ea aici.

4. Rimel "The Falsies Volum' Express" Maybelline


Stiu ca unora nu le place acest rimel dar pentru mine e unul dintre cele mai bune pe care l-am folosit.:)

5. Nuantator Loncolor Trendy Colors V3 Rock Violin


In luna asta am hotarat sa las parul sa respire de aceea am folosit acest nuantator fara amoniac.



4 comentarii:

  1. Sunt curioasa cat de bine se prinde/tine acel nuantator. Si eu vreau sa folosesc un nuantator data viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Not Beautiful Enough: Depinde de nuanta pe care o alegi. La mine s-a prins si eram saten inchis. Tine 6-8 spalari dar ce nu-mi place e ca dupa ce incepe sa se ia nuantatorul, parul isi pierde din stralucire devine tern. Iti recomand mai degraba sa iei Casting Creme Gloss de la L'Oreal care e tot nuantator dar e f.bun si in plus in cutie are un balsam care iti pastreaza stralucirea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Falsies e printre preferatele mele!E superb!!!

    RăspundețiȘtergere