sâmbătă, 11 decembrie 2010

Nimicuri importante.....

      Ieri am avut putin timp liber si am profitat achizitionandu-mi niste lucruri de care aveam nevoie (sau nu:))


  • Crema de maini cu ulei din sambure de struguri si migdale BIO Krauter- e a doua oara cand o cumpar deorece am fost foarte multumita de ea;
  • Lotiune de corp cu uleiuri din sambure de struguri si masline BIO Krauter;

  • O oja Kallos no.231- pe care am cumparat-o special pentru Craciun;

  • Rimel "The Falsies Volum' Express" Maybelline (unul dintre preferatele mele).

4 comentarii:

  1. Oja de la Kallos arata foarte bine si The falsies este cel mai bun rimel pe care l-am intalnit vreodata!Unora nu le place,dar eu il adooooooooor!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @SWEET CRAZY LOLLIPOP: Si eu sunt de aceeasi parere in legatura cu The flasies!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. de unde ai luat alea de la Kräuter? Loțiunea de corp miroase la fel ca și crema de mâini?
    Să le folosești sănătoasă.

    RăspundețiȘtergere
  4. @iguanitza: Multumesc frumos! Le-am luat de la o farmacie din Tulcea dar le poti gasi si pe http://www.life-care.com. Lotiunea miroase "~" la fel ca si crema de maini, dar ce imi place cel mai mult e ca mirosul persista.

    RăspundețiȘtergere