marți, 7 decembrie 2010

Favoritele lunii noiembrie

      Avand in vedere ca rubrica "favourites of the month" e destul de "populara" in comunitatea beauty de pe youtube/blogspot m-am gandit sa incep si eu o rubrica "favoritele lunii".


1. Lapte demachiant cu miere si cimbrisor Bioten Elmiplant

      Imi place foarte mult pentru ca lasa pielea fina, placuta la atingere, fara sa stranga dar si fara sa lase o pelicula lucioasa.

2. Crema hidratanta cu ulei din sambure de struguri si galbenele BIO Krauter


      V-am vorbit despre ea intr-o postare anterioara. O gasiti aici.

3.Parfumul Volare de la Oriflame


      E unul dintre parfumurile mele preferate de la Oriflame exceptand Midsummer.

4. Geanta stil postas


      E prima mea geanta stil postas, eu fiind adepta gentilor mari(cu manere) dar cand am vazut-o m-am "indragostit" de ea si astfel am purtat-o aproape toata luna.  

5. Lipton tea Forest Fruit


      Eu si logodnicul meu suntem bautori inraiti de ceai, printre ceaiurile noastre preferate pe locul 1 sunt cele din gama Lipton Tea, am baut aproape toate aromele iar in luna asta am facut o pasiune pentru cel cu aroma de fructe de padure.

6 comentarii:

  1. frumos.uite,eu niciodata nu m-am demachiat cu lapte demachiant,nu imi place senzatia.crema folosesc si eu in fiecare seara.si ceai...da...la noi e un ritual deosebit,verde,negru,cu diferite arome si ceva dulce la ceai neaparat,asta fiecare zi.si acum am baut un ceai bun.te pup.noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. de unde ai gentuta, e adorabila... sa o porti sanatoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. fooooarte frumoasa gentutza:x:X:x
    demachiantul Bioten este si preferatul meu din ultimul timp,dar din pacate este pe sfarsit si cum aici nu se comercializeaza trebuie sa plec in cautarea altuia:)
    interesanta rubrica:)
    te pup dulce:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @modnitza: Daca vei dori vreodata sa folosesti lapte demachiant ti-l recomand pe acesta de la Bioten prntru ca e foarte bun.pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alice: Gentuta e "no name":), am cumparat-o de la un magazin din Cluj.Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Raluka Afronie: Multumesc frumos! Sper sa gasesti un demachiant bun care sa ti se potriveasca si sa fii multumita de el.Pupici:*:*

    RăspundețiȘtergere