vineri, 26 noiembrie 2010

Relax & Tone

    
      Recunosc ca sunt putin “comoda” cand vine vorba de sport asa ca din dorinta de a scapa de cativa cm in talie si de a reduce celulita m-am orientat spre ceva care sa ma ajute fara a fi nevoie sa fac prea mult efort fizic. Cand am auzit de Relax&Tone si de faptul ca nu trebuia sa-ti supui corpul la nici o “tortura”, totul a devenit clar pentru mine……trebuia sa-l cumpar. Zis si facut, am facut comanda acum mai putin de o saptamana si ieri l-am primit.

          Relax&Tone are 4 atasamente unice si accesoriul textil:


  1. Atasamentul abraziv care va ajuta sa indepartati pielea moarta, catifeland si intinerind zona masata.
  2. Atasamentul plat, care este perfect pentru masajul gatului, umerilor si spatelui.
  3. Atasamentul cu bile rotative, care este creat special pentru a te ajuta sa lupti impotriva grasimilor si a celulitei.
  4. Atasamentul ondulat pentru masajul de relaxare si tinifiere a intregului corp.
          Acum teoretic aparatul asta:
  • ajuta la reducerea considerabila a greutatii corporale;
  • reduce celulita si imbunatateste aspectul pieli;
  • va sculpteaza abdomenul;
  • ajuta la penetrarea in profunzime a unor produse cosmetice active
  • elimina tensiunile din corp;
  • imbunatateste circulatia sangelui;
  • amelioreaza intinderile musculare si durerile de articulatii;
  • elimina substantele nocive, pe care nu le putem elimina doar prin dieta;
  • elimina pielea moarta cu ajutorul capului abraziv;

totul fara nici un efort. Dar daca va fi asa sau nu va voi spune intr-o alta postare.

4 comentarii:

  1. abia astept sa vad un review al produsului dupa ce il folosesti, cred ne-ar folosi niste pareri sincerre
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. pare tare! sa ne spui cum e!xx

    http://provocativecouture.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu il am,dar l-am folosit de vreo cateva ori doar.Sa ne zici daca a functionat,sa stiu daca sa il folosesc serios :)

    RăspundețiȘtergere