luni, 29 noiembrie 2010

Crema hidratanta cu ulei din sambure de struguri si galbenele BIO Krauter

      Am mai multe produse din gama Krauter si consider ca sunt de o calitate foarte buna in raport cu pretul scazut. Tocmai de aceea sunt preferatele mele in special aceasta crema care este ideala in perioada de iarna.



  Descriere produs:

      Ajuta la mentinerea aspectului tanar si stralucitor al tenului,asigurand o hidratare profunda. Datorita uleiului de sambure de struguri, crema hidratanta Krauter este usor absorbata de piele, o hidrateaza si ii reda elasticitatea naturala. In plus, extractele de galbenele furnizeaza nivelul optim de substante nutritive si vitamine ce stimuleaza regenerarea celulelor, pielea devenind mai catifelata.
      Efect:Impiedica deshidratarea pielii, confera stralucire si finite epidermei, intarziind imbatranirea pielii si aparitia ridurilor, asigurand nutritia tesuturilor prin imbunatatirea circulatiei si oxigenarea acestora.



      Parerea mea:

      Desi este o crema grasa se absoarbe repede in piele si te invaluie cu parfumul ei.
      Am obtinut rezultate bune destul de repede: un ten hidratat in profunzime catifelat si elastic.

      Pret: Pentru aproximativ 20 lei primesti 200 ml produs.

      As mai cumpara-o: DA!!


2 comentarii:

  1. nu-mi zi că miroase la fel ca și crema de mâini că înnebunesc. Doamne cât îmi place mirosul ăla....
    Să o folosești cu plăcere!

    RăspundețiȘtergere
  2. @iguanitza: Miroase la fel.:)Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere